torsdag, maj 28

hästtankar

Jag har 17 tiden idag, o vi har inget att göra, SUCK! Sen kan jag inte pilla med annat heller, för folk har ju ögon i rövhålet..
Sen ska jag susa direkt till momo, vi ska äta pannkakor idag, mumma!

Sen ska jag rida som vanligt, har stor häst idag. Vill inte.. vill bara ha min shakira.. *suck*

Fick bestämma lite själv när jag skulle hämta henne i sommar sen, egentligen är det måndag som gäller, men då måste jag ta en extra semesterdag, som jag sen måste jobba in under min andra semestervecka.. inte så kul.. så jag hämtar henne på söndag istället.. hoppas verkligen på fint väder, kul o rida ute en hel vecka med ösregn liksom.. :P
Ska bli så kul att ha henne tillsammans med Em & Fame! Hoppas bara att de går ihop i hagen.. annars får hon väl gå själv i deras vanliga hage..
Ska se om jag kan få tag i en filmkamera så man får se hur man egentligen ser ut när man rider!
Och låna Jontes systemkamera och ta lite ordentliga bilder på henne.
Fan, jag har sån sorg i mitt hjärta, vill inte skiljas från henne, det känns ju som att hon är min! Lilla norpan..

Inga kommentarer: