lördag, juni 6

SRF


Sitter hemma i sängen och försöker komma i rätt mentalt tillstånd. Huvudvärken ligger som ett molnande orosmoln och dyker väl upp när man minst nar det, som vanligt.

Funderar på vad jag ska ha på mig. Hur är vädret där nere, är det växlande molninghet och småkallt, precis som här? Jag tar på mig nåt omorganiserbart, sen tar jag med mig ett varmare ombyte för kvällen. Undrar om det kommer regna oxå? Kanske ska ta med ett paraply.. Måste packa drickat oxå.. blir några folköl till jonte o en Rebenshoppen till mig. Det ultimata festivalvinet Så många minnen det har tagit och givit genom åren.

Väntar på att vattnet ska koka upp på spisen så jag kan värna upp badvattnet. Som vanligt tog det slut halvvägs i upptappningen. Måste lägga lite silverschampo i håret, det blev alldeles för ljust efter blonderingen..

Nu hör jag att det kokar.. ska försöka hinna med 14 bussen, men det är väl skvatt omöjligt. Då måste jag vänta till 17.. drygt..

Inga kommentarer: