tisdag, oktober 27

shopping!

Har suttit o kikat på House och käkat Marabous Vinterchoklad, så jäkla god! Smakar massor av julsaker på en och samma gång!
Kände att vi kunde unna oss det efter en mila promenaden innan ikväll. Ska försöka ta en sån promenad varje kväll nu och se om man kan komma lite i form. På fredag ska jag börja på Lok&Motion också, så nu ska jag minann se till att komma i mina gamla byxor!

Älskling har köpt en kabel till data<-->högtalarsystemet, så nu kan jag lyssna ordentligt på Spotify, yey!! :D
När jag kom hem efter stadsvandringen så spelade han U2 konsert så hela huset vibrerade, inte likt honom, så han var uppenbart nöjd med sin nya kabel!
Och jag va himla nöjd med min shopping, fick tag i både den stora glaskupan som jag velat ha så länge, en vinterjacka från Carlings för 300(!!) spänn samt en klänning! Egentligen ville jag ha denna, från KappAhl's nya kollektion "Vintage Stories" men det fanns bara ett ex kvar i stl 36, så istället provade jag en annan för skojs skull och den visade sig va rätt snygg och jag såg desutom ut som en dirty lärarinna, så nu vet jag vad jag ska va på lördagens halloweenfest också, super! Fanns tyvärr ingen bild på den klänningen, så jag får ta ett av mina egna "i-provhytten-foton". ;)

Inga kommentarer: