onsdag, oktober 21



Ve, det känns som fredag och sen får man ångest när man inser att det bara är onsdag.. suck..
och inte ser man särskilt mycket fram emot helgen heller, för älsklingen ska rymma iväg på hemvärnsövning, hela helgen, inte ens sova hemma och hur kul är det att ligga där själv i spökhuset? :/
Ska se om Fija har lust att dela ensamheten med mig, cheezeballs o en bra skräckis..



Åh, har ju glömt berätta!
Paps ringde mig hörom dagen, helt exhalterad och förkunnade att "jag tror jag har fyndat!" Det visade sig att han vart nere och slängt skräp på tippen då en uppenbarelse kommit till honom! I form av en gammal Husqvarna, lysande grön stod den där och blänkte i solljuset!
Han tänkte på sin skrotsamlande dotter och tog den till sin ägo!
Så nu är det lilla underverket mitt! Nästan helt oanvänd, går som en klocka och spinner som en katt och vacker som en liten smaragd! *kär*

2 kommentarer:

Elina sa...

Verkligen ett fynd! Mor min sålde nyligen sin gamla gröna Husqvarna för 5000:-

sandra sa...

Oj! Det var bra betalt för gamla Bettan! Men jag säger bara, nytt är inget för mig! Fick en symaskin i 18-årspresent av mor o far, men den har aldrig funkat! Efter att pappa fixat denna till mig, som aldig kärvar och är allmänt underbar både att se på och jobba med, så lyckades jag få min gamla söndriga såld för 500;-! :)