torsdag, januari 13

i biomörkret

Idag har J & jag ätit på Stars, jag tog deras Cesarsallad med räkor, den är helt himmelsk!
Efter det var vi äntligen på bio och såg Harry Potter, var sista dagen den gick idag. Har ju haft vårt lilla maraton, så alla filmerna var färskt i minnet.
Tyckte den var bra och spännande, precis som de tidigare.
Men en trailer som väckte mitt intresse var Red Riding Hood. När introt spelades upp trodde jag först det var fortsättningen på den efterlängtade Twilight, för musik och stämning var skrämmande lik!
Förklaringen fick jag snabbt, det var samma skapare här som till Twilight. :)

Kolla in trailern, tror definitivt att den kan vara sevärd för oss inbitna Twilightfans!




Imorgon ska jag berätta om alla fynden jag gjorde idag, tillsammans med Lillstrumpa!

1 kommentar:

Anonym sa...

länge leve rivomanin!
du skulle kanske kunna göra en bård uppe och nere av en gamal 50-talare med neutral grå färg, det har nog mia för en tjuga rullen?
kram c