torsdag, december 8

julshopping

Internetshoppade lite idag, såg på nån blogg att de rekommenderade Maison Belle Christmas och jag som älskar saker som luktar jul föll ju pladdask!
Tänk va kul det ska bli att städa nu när allt luktar mumma, kommer väl gå och spruta på allt, haha! Gillade att produkterna är framställda av så naturliga ingredienser som möjligt och slutprodukterna är inte testade på djur, plus att förpackningarna är 100%-igt nedbrytbara.
Hoppas nu bara att den luktar lika gott som jag förväntar mig, för jag har fått halva kontoret att också beställa den!
Passade på att köpa den supersöta trådrullehållaren, eftersom rullar alltid har en förmåga att rulla ut sig till ett enda stor trassel i verktygslådan! Snyggt och praktiskt!
Bilderna och shoppingen kommer från Magasin Krantz, där de hade det bästa priset, billigaste frakten och dessutom fraktfritt över 500;-.
Snart ska jag hem och packa, packa, packa, för inatt kl 03 kör vi mot Kastrup. Planet till Spanien lyfter 8:30, så snart, mycket snart har jag det snäppet varmare än här! :D



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får det underbart på din resa, snäckan. Viva España!!

Kram//
Mysa

trillivippa sa...

Har funderat på att testa de där rengöringsprodukterna men det har aldrig blivit av, du får återkomma med en recension när du provat dina så får vi se om jag vågar beställa sen. ;)
Hoppas ni har det helt underbart på semestern!