lördag, november 14

städa

13:15Påbörjat operation städa 340 kvm. Pust. Lika bra att fortsätta medans man är på städhumör, för det här kommer ta heeela eftermiddan! :S

14:15 Sådär, klar, det tog bara en timme att dammsuga av hela huset, skönt!
Nu ska jag ta in min gamla divan från lillaskolan som jag köpte förra sommaren, har äntligen fått sålt mina två sista Klippansoffor, så nu får den plats.
Har dammat av teverummet, pallar inte mer nu, måste gå igenom lite kartonger och grejer som står här och är i vägen också.

16:36 Nu var maten lagad också, ropade precis in älsklingen, han har varit och dragit upp båten under eftermiddagen.
Kom på vid halv 3 att jag hade glömt systemet, så jag kastade mig in i bilen! Va helt säker på att dom stängde 14, men det va som tur va öppet så jag kunde få mitt vin till kvällens tjejfest. Pju! Har redan vart nere i paps källare och snott Rebenchoppen vid tre tillfällen av bror redan..
Vid 19 ska jag in till Lisa, sen kommer Fija och Jennifer ocskå, blir trevligt med vin, pizza, bra musik, tjejsnack och sen utgång. :)

Inga kommentarer: