torsdag, mars 4

liten uppdatering

Fortfarande dålig uppdatering här. Har så mycket på jobbet så det blir liksom ingen tid till att sitta och blogga och jag har väldigt svårt för att skriva meningslösa saker bara för skrivandets skull. Såå, istället blir det helt tomt, jag hoppas ni kan ha överseende med det. ;)

Just nu funderar jag på en restresa. Har tjatat på J att jag vill tillbaka till Thailand under 2 års tid, men det kommer alltid något ivägen. För tillfället finns det inte tillräkligt med betald semester för att ta en tvåveckorsresa, vilken känns surt eftersom jag själv sparat 11 dagar till en resa förra året. Turligt nog kommer 9 av dem sparas till nästa semesterår och 2 dagar brinner inne om jag inte plockar ut dem innan sista mars.
Därför sitter jag nu och funderar vart det är varm och trivsamt i slutet på mars. För en vecka har han råd med iallafall, sen 3 till i sommar.

Imorgon blir det filmkväll med Em & co, ska hyra Luftslottet som sprängdes och göra hemmagjord pizza.
På lördag är det två kalas, en bror och en syster som ska firas. Den ena presenten är redan klar, men måste in till stan efter jobbet imorgon och komplettera med något finurligt.

Kvällen ser jag fram emot med spänning, vi ska hoppa bana! Tjohoo!

1 kommentar:

Elina sa...

Gran canaria =)

Vi ska med se luftslottet imorgon ;)