torsdag, mars 11

nytt drömhus i sikte!

Nu väcktes mitt hopp till liv igen när jag råkade hitta ännu ett drömhus! Fast detta är annorlunda, detta är verkligen perfekt! Det enda som är dåligt är priset som är i högsta laget, men allt är renoverat, så det är bara att flytta in. Behöver knappt tapetsera om ens!
Visningen är redan på lördag, spännande! Ska bli kul och se om jag springer på Louise denna gången också! Avslöjar mer efter lördagens visning!

Nu ska jag hem och slänga i mig en macka innan jag kör till stallet. Idag är det banhoppning, den blev ju inställd förra torsdagen för Lottis va sjuk. Vikarien misstog nog oss för att vara nybörjare, för vi skulle öva skänkelvikning i en timme! Hallå, hästarna blir ju totalt uttråkade och oresonliga och dessutom har jag kunnat den övningen i 10 år typ!
Men men, jag vågade inte säga nåt så jag får skylla migsjälv för att jag fick sitta långsida upp och långsida ner tills Russita blev både uttråkad och irriterad över bristen på spännande upplägg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra, då... Dyrt drömhus och hästar skriver du om idag. Du har ju lösningen framför dig. Skicka in några slantar på en HARRY BOY och plötsligt bara händer det. Köp en TRISS också, snacka om helgardering...

elina sa...

Spännande =)