tisdag, juni 22

liten uppdatering

12/6 var det dags för kusinen att gifta sig. Det skedde ute till havs, på Gåsefjärden.
Jag fick agera fotograf, jättekul!
Efteråt var det fest i Hasslö Folkets Hus, en mycket trevlig tillställning med god mat och trevligt sällskap.
Bruden va så fin, finare än det där andra paret som gifte sig med pompa och ståt en vecka senare..


Nu har jag fått min Blackberry Storm! Gick hiskerligt fort, skickade in beställningen i fredags och trodde det skulle ta ett par veckor. Annika och jag susade fort bort till postrummet, fnittrandes som två småflickor. Detta var precis vad vi behövde just nu, i detta eviga stressande!

Om jag gnällt över att det var mycket att göra innan, så är det inget emot vad vi har nu.

Hade hoppats på att det skulle lugna ner sig lagom tills jag skulle gå på semester, så man hann varva ner, men det kan jag nog glömma. Men men, 3 veckor kvar, sen ska J och jag ta en välbehövlig 3 veckors semester! Blir nog ingea spektakulära utflykter dock, för vi är helt barskrapade på sparkontona efter att ha betalat handpenningen i förra veckan.

Oh ja, har ju glömt säga att vi nu är husägare, pappren är skrivna, så nu ska väl inget oväntat hända så vi mister vårt efterlängtade hus! Jippi!

Så, semestern kommer nog bestå av packning, packning och lite mera packning eftersom vi får tillträde den sista juli, så semestern var ju nästan perfekt planerad! Känner dock att det hade vart skönt att ha v. 31 också, nu börjar vi ju jobba mitt i alla flyttlådorna.

Måste bli bättre på att uppdatera tills dess, för nu har det vart helt värdelöst! Har varken hunnit skriva om Sommarfesten, kusinens bröllop, födelsedagsbarnen eller annat, men det får jag väl komplettera med i efterhand, en bild med en kort text. :)

1 kommentar:

Annika sa...

Jag du verkar ha att göra Sandra, får jag tråkigt vilket jag säkert kommer att få, så kan jag komma o hjälpa dig att rota lite i lådorna :-)