fredag, juni 11

sommarfest!

Jag kör Marilyn tema på kvällens fest, med lockar och halterneck klänning!
Bild från Google

Då var Londonresan avklarad och man är ett stycke mer berest, mer lärd. Säger bara, tur att Robin var med som privat guide! Det som vi nu blev lotsade genom med med van hand, alla platser man "ska" se och alla butiker och museum man ska besöka, hade tagit dubbelt så lång tid om vi själva skulle försöka hitta, läsa kartor och snurra runt i "undergrounds".

Måste säga att min favorit var Primark, London's svar på Ullared, fast snyggare kläder! Billiga, snygga och tonvis med utbud, jag blev lyrisk och grabbade en 10 liters shoppingkasse som jag snabbt fyllde upp! Dessvärre var det 50 meter kö till kassor och omklädningsrum, så jag plockade ur alla casual plagg man kan hitta hemma och provade bara de udda plaggen. Blev en hel del tillslut, precis så jag fick ner allt i handbagaget! Pju!

Ikväll ska vi ha den årliga sommarfesten med jobbet, middag, underhållning och hela balunsen, ska bli såå roligt! Va längesen jag fick klä upp mig i klänning och pumps! Det blir Marilyn Monroe tema, me like!

Imorgon kör vi vidare på festtema då kusinen ska gifta sig, jag ska agera fotograf och fota alla paren när de kliver av båten där själva vigseln ska äga rum. Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre, för just nu öser det ner och känns allmänt september, suck.

Inga kommentarer: