tisdag, september 22

Rensa!

Då var tiden för operation beställd! Fick tid redan 30 september! Shit va jag har vart nervös och okoncentrerad idag för detta! Dagen har gått på halvfart och nu känns det som att jag vart på jobbet i 16 timmar istället för 8. Suck..

Kan inte säga att jag har nån lust eller ork att köra hem och laga mat nu, vill snarare bara hem och krypa ner under täcket och sova tills imon nångång.

Det enda negativa med ingreppet är att jag blir borta från ridningen fram till tidigast 6 november.. E ju en helt evighet till dess!! Men, men, hoppas de har köpt in lite nya hästar till dess. Saknar min Shakira. :/


Funderar på att rensa ytterligare uppe på vinden och bland mina gamla kläder. Kände ingen separationsångest alls nu när jag rensade ur till en hel ikeakasse och vidarebefodrade till Mia. :D Helt otroligt vad mycket kläder man samlar på sig.. För att inte tala om skor och väskor! Ne, måste hädanefter tillämpa metoden "en in en ut"!

Försöker bli av med en massa möbler som står och skräpar också. Just nu är det ett linneskåp och en Klippan-soffa som förhoppningsvis ska säljas.

Tror jag ska sätta upp en lapp på Maxi också med lite saker som kan skänkas mot avhämtning, eller ta o ringa nån loppis..

Blir så trött på allt onödigt skit som står, ligger och hänger och tar plats precis överallt!

Inga kommentarer: