tisdag, december 29

där sprack den husdrömmen..

Suck, har eldat upp mig helt i onödan. Jag och J hade ju kärat ner oss totalt i ett gult 20-tals hus på vägen till momo o mofa som man kört förbi i princip varenda dag i 27 års tid. Fick för mig att jag hade en chans att iallafall fråga paret som äger det om man möjligtvis kunde få hyra det, men nej. Som tur va behövde jag inte ringa och få det rakt i örat, för mamma pratade med en släkting till dem, och de hyrde absolut in ut det och de skulle inte ens sälja det om de bara hade en brödlimpa på bordet. Tydligen är de mångmiljonärer också.
Nej, men va ringa jävla surpensionärer och låt hushelvetet stå där och förfalla då. För all del..

Lyssnar väl lite på Calles album då, kanske får mig på bättre humör..

3 kommentarer:

Linda Sjöström & Connemarorna sa...

vilka as ... Trött man blir på folk asså.

sandra sa...

Ja, speciellt hagiriga gamla pensionären som inte har så långt kvar, e ju inte så att dom kan ta med sig huset till Pärleporten.. :P

elina sa...

Löjligt ju!!