torsdag, december 24

vilken julklapp!

sista klapparna inhandlade och inslagna igår, ligger nu så fint under granen och väntar!


Sov härligt länge idag, trots att J satt klockan på 8.

Fast nu i efterhand, skulle iallafall han ha behövt gå upp då, för han upptäckte precis att pannan gått sönder! Det läcker in vatten, som en vattenfylld ballong man stuckit hål i. Jippie, vilken julklapp! Tur att han kommer bli superglad för min, hörde han sa till sin pappa igår att han önskades sig just det jag köpt. hihi!

Såå, nu sitter jag här med mitt kaffe och min skinkmacka medans han är nere i källaren och försöker fixa till felet. Finns inget jag kan hjälpa till med iallafall, så jag tyckte det var bäst att säkra mitt morgonhumör med lite frulle så länge.. Blir gemensam gröt sen istället. :)

Jag hinner väl förmodligen inte skriva något mer idag, men det är väl inte så många som sitter o surfar på julafton ändån? :)

Ha nu en underbar dag och en riktigt God Jul på er allihopa!

Inga kommentarer: