måndag, december 7

julbak

foto ica

Söta lilla paps ringde och frågade om vi kunde göra morotspannkaka någon kväll, mysigt! Haha, ska bli kul att se hur detta går, det var alltid farmor som gjorde den förr om åren, men hon sitter nog där uppe på ett moln och håller ett öga på oss så allt går rätt till! :)

Imon ska jag baka lussekatter med momo, men det går nog bättre, övade mig hemma hos Em igår och dom blev ju jättefina. Momo sitter brevid och berättar hur man gör och kommer med tips och jag härjar med smeten, väldigt praktiskt. Jag ska nog också införskaffa mig en hushållsassistent, eller lära mig den jag har hemma i mammas garage.. Mamma kan säkert visa, hon brukar vara haj på sånt pill.

Ikväll är det AloeVera party hemma hos mig, J's syster har börjat sälja så ville hon va här hemma och det är ju trevligt. Tur att jag hann städa undan det mesta efter helgens julstök!

Inga kommentarer: