lördag, juli 30

dagens tyskar

Eftersom jag inte hunnit besöka fler loppisar sen Gnistan, så fortsätter jag visa fynden därifrån. :) Dessa roliga tyska vaser fick jag för 5:-, respektive 10:-, det priset gillar vi! Och lite orange i tillvaron passar väl bra nu när det snart är höst! Förresten, är det bara jag som har fått små julkänslor redan? Har nynnat "Here's the season to be jolly, falalalala" lite till och från..

Idag har J hjälpt mig sätta upp en stringhylla i matsalen också, så nu har jag sammanlagt 4 hyllor uppe!
Tycker en string lyser upp ett helt rum när den kommer upp! Det är lite som uttrycket "det är inget hem utan en katt", och eftersom J är allergisk så myntas nu uttrycket, "det är inget hem utan en string".
Imon fotar jag dem och lägger upp!





3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Jätteläckra vaser! Du är inte den enda med julkänslor, igår köpte jag två elljusstakar på loppis, och när jag tände dem hemma för att se så att de funkade var det som att det pirrade till i mej. Det tog emot att släcka dem!

Randiga Tråden sa...

Vaserna är så vackra.

sandra sa...

Tack! De tyska vaserna har så roliga mönster! :)