fredag, juli 1

grattis!


Nu idag när jag äntligen har hunnit gå igenom alla bloggvännernas senaste typ 5 inlägg, upptäckte jag att jag helt missat världens grej!
I den nya tidningen Hus&Hem Retro, som jag inte hunnit köpa än, är flera av dem med!
HURRA för er!!!
Så himla roligt att vi retrosamlare uppmärksammas! Kanske kan detta även leda till att mindre saker slängs och istället lämnas till loppis, iallafall är det vad jag vill hoppas på!
Idag är det jag som kör och köper tidningen!

Återigen stort grattis till er kära bloggvänner som var med!
Inte nog med att de är med i tidningen, på hemsidan ligger det också fina bilder som länkar till deras bloggar! Glöm inte kolla era statistikmätare före och efter releasen! :D Kolla här för länkarna!

3 kommentarer:

form55 sa...

Nog är det trevligt att bloggarna uppmärksammas, men statistiken har varit konstant mellan 80-90 unika besökare den senaste veckan på min blogg. Det tar nog lite tid innan de flesta intresserade har köpt tidningen, läst den och hunnit/orkat kolla bloggarna.

trillivippa sa...

Visst är tidningen bra! :)
Jag har tyvärr inte vägarna förbi Södertälje nu när jag har semester, det ligger ändå 7 mil bort... Men här hittade jag någon som har ett gäng skolplanscher som hon nog kan tänka sig att sälja:
http://loppisfia.blogspot.com/2011/07/skolplancher.html

sandra sa...

trillivippa: ahh, jag missade att det var så långt dit, trodde det var en av loppisarna "på hörnan"! :) Jag har kontaktat loppisfia, hoppas hon bor i närheten så man kan köra och hämta! tack för tipset!

form55: va många besökare du har ändå, jag var uppe i det i ett par månader, men nu ligger det mellan 40-50 unika besökare per dag. :)