torsdag, januari 26

lugnande shopping

Vi har extremt mycket att göra på jobbet just nu, precis som inför varje fakturering, känner mig så stressad att en liten fråga kan få mig att börja hyperventilera och börja gråta. Är rädd för att någon av oss ska gå in i väggen! Hur vet man om man är nära, vad är symptomerna, när ska man börja bli orolig?

Jag lugnade nerverna en aning igår genom att klicka hem lite nya kuddfodral från H&M Home. De har väldigt fina saker just nu och egentligen var jag bara ute efter skalbagge- & fjärilskuddarna, men när de andra kostade 19,50;- stycket så var det lite svårt att låta bli dem. :)

 


1 kommentar:

trillivippa sa...

Jag har gått in i väggen och blivit sjukskriven ett tag, är väl 7-8 år sen nu. Och innan dess så var det lite som du skriver, nerverna utanpå och kunde börja gråta när som helst. Sen ballade det ur, jag gick med magkatarr en tid utan att göra något åt det och kunde till slut inte äta utan att kräkas. (Ganska bra tecken på att allt inte är som det ska...)
Så jag tycker att det känns som att du borde vara lite försiktig. Ta hand om dig!