måndag, oktober 10

byte

I lördags träffade jag äntligen Porslinan för ett litet prylbyte. Det var jättekul att få ett ansikte och prata lite!
Av henne fick jag ett fat till min Spisa Ribb kaffekopp, så i söndags invigde jag den med morgonkaffet!
Fick också ett tefat, så det blir perfekt att ha en liten kaka på tillsammans med de fina kopparna!
"Glöm inte din börs" sa jag när jag fick påsen, men hon hade plockat med sig den helt underbara neccesären från Precis en sån till mig! Åh, så glad jag blev! Tack! :)
I utbyte fick hon den ljusblå Californiasejdeln.

Byte är en bra uppfinning! :)




1 kommentar:

trillivippa sa...

Ja, det var verkligen kul att äntligen träffas!
Och skönt att ditt kaffefat äntligen "hittade hem". :)
Jag är så glad för min California-sejdel, ska blogga om den snart.