fredag, oktober 21

ordning & REDA

Lycka är att få tag på något man verkligen önskat sig!
Som en redahylla tex.
Denna pärlan stod ute i lillaskolan med diverse skruvar och annat småplock i. Nu har ju husen sålts så, då fick jag den av svärmor Carina! Hurra! Tack snälla!
Alla andra gamla glasburkar med torrvaror fick förpassas tillbaka till mormors skafferi för att få plats med hyllan, men det var det värt tills vårt eget skafferi är på plats!
Visst ser det ut som ett smycke i hyllam! Har sett att folk bygger in den i väggen när köken renoveras och det har jag med funderingar på, får se vad J säger.




4 kommentarer:

LOPPISTAN sa...

Oj, va snyggt! I bland är det inte en loppis utan rätt kontakter som behövs för att göra det riktigt fyndet. Grattis och trevlig helg!

Anna sa...

Åh så fin! Jag vill också ha en Redahylla men vet inte var jag ska ha den! Grattis till din iaf :)

Allt det gamla goda sa...

vilken tur, komplett och allt! och de där burkarna med "REDA"-texten på.. vilken tur du hade! jag har nyss samlat klart på glasbehållare till min redahylla, kika gärna in på http://alltdetgamlagoda.blogg.se/2011/september/tack-pappa-och-tack-alice.html

sandra sa...

Tack tjejer, ibland har man tur! :)
Allt det gamla goda: Va fin din redalåda blev, bra med en händig paps! :)