fredag, november 11

111111 11:11


Undrar om det händer något speciellt idag eftersom det är ett så finurligt datum? När jag var liten och tittade på klockan och den råkade vara just 11:11 eller 22:22, så brukade jag önska något väldigt hårt, ända tills den där magiska minuten slog över. Kan inte minnas att det någonsin blev som jag önskade, men om det skulle funka denna gången så finns det en del saker jag gärna skulle tänka hårt på!

Att:

Köket blir klart till jul och resten av huset blev klart under nästa år.
Vinna en hel massa pengar så man kan hyra en snickare att göra ovan/bygga ett nytt hus/ta en långresa.

Bli inredare & inredningsfotograf som fotar för alla inredningstidningar.
Fynda en hel servis med Berså och en med Picnic för billiga pengar!

2 kommentarer:

trillivippa sa...

Uh, klockan 11:11 igår låg jag mest och snorade och tyckte synd om mig och hade ingen aning om att det var ett historiskt klockslag på G... Får hoppas att jag är lite mer med kl 12:12 den 12/12 2012. :)

sandra sa...

Hoppas du mår bättre nu då så du orkar loppa i helgen! ;)