onsdag, april 7

bokfynd


Enda boken från årets bokrea! Säger bara två ord; köp den!

Åkte in till stan en liten runda efter jobbet, en timme räcka för att bränna närmare 800 spänn, ryyys! Köpte en dvd-box för 399;- och den håller jag fortfarande på att övertala mig själv att jag måste kunna unna mig.. Jag shoppar inte ens hälften så mycket som när jag bodde i stan, så nån gång kan det vara skönt att köpa nåt man verkligen vill ha, även om det är fullpris.
På rea hittade jag en underbar bok, "Inred och dekorera ljust & lantligt" av Anna Örnberg, en riktig guldklimp full av tips och vackra bilder, den kan jag verkligen rekomendera! Det roliga är att jag såg den häromdagen i en gammal Lantliv och tänkte den ska jag ha! Hoppet om att finna den i stan var dock inte så stort, så springer den rakt in i ansiktet på mig!

Nehej, nu ska jag göra mig redo för natten. Klockan ovanför teven är bara 21:28, det hade vart nåt! Godnatt!

Fyndade även detta Lipbalm på Åhléns, luktar/smakar ljuvligt och jag blev helt kär. La dock ifrån mig den när jag såg priset, 100 spänn för lite läppsmet, nej då fick det vara. Släntrade runt ett par hyllor och oj! Där låg det ju igen, fast med en röd prisplapp! Så det fick följa med mig hem iallafall, plus mascara, nagellack och chokladtvålar. Hmm, ska bli intressant och se hur de luktar..

1 kommentar:

Elina sa...

Jo, det är nästan likadant..snyggt det va mellan storarummet o köket =) o köket är lite så vi tänkt oss..bra att du hittade det, är alltid lättare när man får se lite tips hur det kan se ut irl sen =)
Vi får höras om helgen!! Kram