söndag, april 11

loppissöndag

Godmorgon! Sitter med kaffet och kikar på Hemnet, har ätit stadig frukost så jag klarar mig till eftermiddagsfikat hemma hos momo.
Mammix och jag har planerat att gå på husvisning i Kuggeboda och nu när jag ringde mäklaren hade han ett återbud 11:30. Det var ju dessvärre mitt i vår planering, så han skulle kolla upp fler tider och återkomma. Planen var ju att ta visningen antingen före eller efter loppisen i Brunnsparken som har premiär idag.
Är dock redan sena, ska man fynda får man vara i tid, helts innan det öppnar, nu har det redan varit öppet i en timme, så vi får väl se om det finns något kvar när vi kommer.
Fördelen med att komma sent är att de flesta gärna vill bli av med sina kvarvarande saker, så om det finns något man gillar, kan man oftast få det nästan gratis.
Vi får väl se, återkommer med fyndrapport ikväll.

Inga kommentarer: