tisdag, april 6

tisdag

Jaha, då var den ledigheten slut. Men ärligt talat så höll jag på att krevera av uttråkning igår, så jag vet inte om jag pallat vara ledig mera utan att ha någonting speciellt att göra!
Gick bara runt, runt i huset och var inte sugen på att ta mig för någonting, var bara allmänt rastlös, så tillslut satte jag mig och gjorde en pärlplatta (!), sen lyckades jag fixa lite lunch innan jag körde vidare till momo.
Olusten försvann efter en kopp kaffe och lite momomys och jag körde vidare till Frida i Kallinge, där jag inte vart på flera månader, vilket märktes tydligt på lilla bebisen, som inte alls va nån bebis längre! Det va en minikopia av pappan, och han hade blivit jättestor! Jag måste verkligen hälsa på dem oftare!

Husletandet går trögt, även om det ploppar upp nya objekt lite oftare på Hemnet nu, så är det inget vi gillar hittills.
Hyresvärdarna var hemma igår och la rör i lilla toan, plus att de köpte en toastol, med svart lock, me like, så nu kanske det går framåt lite. Det är tredje gången de renoverar, men jag hoppas verkligen att det blir lite mer frekvent nu till våren! Vill ha dusch!
Och kanske, kanske, har jag något roligt att förtälja, men det måste först diskuteras, beaktas, planeras och sedan diskuteras lite till..

3 kommentarer:

Louise sa...

Tack för gratulationen =) Min ring är inlämnad nu för den va för stor, därför dröjer de ett tag innan jag kan visa den för dig. Va e de för roligt du ska berätta? Nu blev jag jävligt nyfiken. OM du kan och vill så får du mer än gärna maila mig och förtälja :D. KRAM

Mysan sa...

"Nåt roligt att förtälja".... Men vad nyfiken jag blidde nu då. Hoppas inte att du håller oss på sträckbänken så länge utan avslöjar vad som är på g.

Kram
Mysan

Elina sa...

Nu blir man nyfiken =)
Ja, en skräckfilm till helgen kanske?! Va ju ett tag sen nu ;)