fredag, februari 19

kvällen

Ikväll blir det kinamat med Em och lilla Molli. Ska bli kul att träffas och prata en massa tjejsnack utan att det gör ont i öronen på de tre andra karlarna.
J jobbar ikväll, så det blir väl en eventuell puss i dörren när jag kommer hem och han åker in till stan, men men. Jag ska ändå lägga mig tidigt, för vi måste jobba övertid i helgen, så jag tänkte gå in 4-5 timmar imon bitti, typ vid 7. Sen är man hemma lagom tills man skulle gått upp i vanliga fall!
Sen ska jag nog hem till Hasslö en vända, paps är hemma från Stockholm och mor behövde lite smakråd inför bröllopet i mars. Paps har det lätt han, han behöver ju bara kränga på sig en kostym sen är han fit for fight!
Ska kolla om bilbatteriet paps har hemma passar min bil också, är trött på att den inte startar. Det var likadant igår, då hann jag backa ut, sen tvärdog den mitt på parkeringen, fast denna gången fick jag hjälp betydligt snabbare!
Nehej, nu kan jag snart logga ur mig och åka in till stan och trumla lite Gustavsbergsporslin! :D

3 kommentarer:

Unknown sa...

vem är det som ska gifta sig? //Kryptiska Marie

Louise sa...

Va? Ska din mamma och pappa gifta sig? Var dom inte de? Eller vem är de som ska gifta sig?

Stockholm??? Vad gör han där? Blev avis. Saknar Sthlm. MYCKET!

Är du frisk nu?

Jag har tittat efter dig på jobbet men inte sett dig, frågade Annika igår el i Torsdags kanske de va och då sa hon att du va sjuk :(

KRAM

sandra sa...

Det är mammas kompis uppe i Göteborg som ska gifta sig. :)
Paps är uppe i jobbets räkning, han och några andra gubbar är inne i nåt berg och jobbar.
Jag är frisk nu, jobbade igår och idag e jag inne och jobbar övertid, vi har sjukt mycket.
Kram!