onsdag, februari 10

svart ballerina

Den svarta ballerinakjolen in action!
Bilden har jag snott från sigridsigrid , vart hon snott bilden ifrån vet jag inte..


Ja, för att nu fortsätta berätta om min gårdag, när lite tid innan lunchen gavs..

Efter att vi hämtat det gigantiska akvariet och baxat in det i hallen, skjutsade J in mig till stan. Lullade runt där lite för migsjälv, behövde mascara och puder. Åhléns hade fortfarande en massa saker på realisation, så jag köpte mig en t-shirt för 30;- och ett linne för 20;- Samt en svart ballerinakjol som man kan ha på nån maskerad eller nåt, kostade ju bara en femtiolapp och jag har velat ha en så länge!
Rotade grundligt på klädstället med bebiskläder och hittade en hel hög med rosa till lilla Molli, bland annat en mössa med öron på, så söt! Priser mellan 20;- och 30;- styck!

På Indiskan hittade jag klänningen jag suktat efter länge, men som vart för dyr, nu till det tacknämliga priset av 125 riksdaler, sånt gör en glad!
Vid shoppingrundans slut möttes J och jag upp för en spontan middag på O'learys. Jag tog lamm, så underbart gott!
Hann bara hem och vända, sen skulle J upp till Richard och träna och jag passade på att promenera hem till familjen Em. Där fick jag passa det lilla knytet medans Em gick igenom papper. Satt med stumpan och tittade på bygglov, men ganska snart började det kittla i fingrarna och jag kände mig tvingad att prova den lilla joggingdressen, jag köpte tidigare, på henne. Så gullig, helt försvunnen i den stora luvan! ^ - ^
Klockan 21 satt vi allihopa, även J som tränat klart, inklämda i soffan och tittade på House. Enda serien jag följer nu för tiden, så bra!

Nehe, back to work, har mycket att göra!

Inga kommentarer: