måndag, februari 8

stuvade makaroner

Då var första arbetsdagen på nya våningsplanet avklarad, gick inte fel en enda gång..
Nu ska jag hem och laga stuvade makaroner med stekt falukorv, blev hysteriskt sugen på det innan! Sen ska jag nog ta en promenda bort till Em för litet tjejsnack och bebisgos, det kan man aldrig få för mycket av!
Em hade dåligt samvete för att hon inte köpt nån present till min födelsedag och ville bjuda mig på middag på fredag istället, söte! Sa att vi kunde ta en kombinerad födelse-och alla hjärtansdag middag alla 4! Hade vart jäkligt gott med fondue på Två rum och Kök, det va längesen! Fast då får minsann inte Em bjuda, för det är dyyyrt!
Då återstår bara att se om jag fått en P-bot nu när jag va tvungen att ställa mig utranför en ruta i morse. Himla skit va dåligt med parkeringar det är här! Va va det nu vakten sa, 300 parkeringar på 700 anställda? Skandal!

Inga kommentarer: