torsdag, januari 7

drygo

Ridningen gick sådär idag, hade en ny häst som, precis som shakira, är lite "special".
Tar mer än 50 minuter att förstå sig på henne. Vi får väl se hur det går nästa torsdag, då är jag lite mer förberedd på vem jag sitter upp på.

Usch, gillar inte alls min ridgrupp just nu! Är speciellt en tjej som skapar dålig stämning, förstår inte vad problemet är? Beter sig som folk gjorde på högstadiet! Suck! Kan inte alla bara vara vuxna och trevliga mot varandra?

Känner mig helt utanför och nu va det extra jobbigt när inte Fija är med. Hon har ju slutat rida, så jag hoppas verkligen inte att den här tjejen fortsätter bete sig som en dryg fjortis, för då pallar jag inte vara kvar i den gruppen!
Det ska kanske bildas en vuxenhoppgrupp lektionen efter vår, tror jag hoppar in i den istället isåfall. Lättast hade varit om hon bytte grupp, för alla andra är trevliga.
Vet att jag inte borde bry mig, men jag mår så dåligt av sånt här! Därför jag absolut inte skulle kunna jobba i kundtjänst, med folk som är sura och dryga mot en. Om jag måste ringa en kund nu, så förstör det hela min dag om han är otrevlig! Det är verkligen jättejobbigt, hade vart så mycket skönare om jag kunde låte det rinna av mig bara. Lite skinn på näsan hade inte skadat heller, blir så trött på att vara en blyg mespotta ibland. :(

Bilden lånad från Stall Rapid.

Inte den mest smickrande bilden, men det här är iallafall Lady.

Inga kommentarer: