lördag, januari 30

malmö

måttligt jobbigt att bära på dessa kuddar i en stor kasse mitt i shoppingen, men vad gör man inte, de är ju så underbart snygga! bland dessa bilder kan man verkligen se min spretiga stil, 50-tals retro vs lantliv. men varför välja, när man kan få båda?

i fredags var jag ledig för att åka till malmö med kära lisa. egentligen var det synundersökning jag skulle på, men vad passar väl bättre än att slå ihop det med en liten utflykt och lunchdejt med lilla alex. vi träffas inte så ofta längre, så lunchen på chinan var den trevligaste på länge!

sen kramade vi varandra hejdå för denna gången och lisa & jag inledde vår shoppingrunda.
hittade 7 plagg på H&M, lite basgrejor som tights, linnen och t-shirts, cardigan och tröja, svart, som passar till allt och randigt, såklart. jag är om en zebra, ser konstig ut utan mina ränder!
hittade givet en massa annat smått och gott, som jag redovisar i bilder här nedan.


jag har dille på allt med träd- och växtsilhuetter, så när jag var inne på Bolagret och såg denna filten, som dessuom var sänkt till ynka 50;-, sa det klick direkt!

hittade ett par underbara änglavingar inne i min favoritaffär, systrarna grene. där inne finns precis allting, i en labyrint som aldrig tycks ta slut! billigt är det också och jag rekommenderar verkligen alla att besöka denna affär!


inne på bolagret hittade jag även detta luffarslöjdshjärta, som man säkert kan klämma fast ett och annat vykort på, men är även fint precis som det är!

Inga kommentarer: