fredag, januari 8

förvirrad

Känner mig som en förvirrad tant idag! Glömmer bort namn och vad vi planerat i helgen, gör fel och glömmer bort saker i jobbrutinerna som jag gjort 1000 gånger innan utan att göra fel! Får för mig att det är tisdag, kan inte koncentrera mig och känner mig allmänt off! Vad är det som händer??
Fattas bara att jag glömmer bort vart jag ställde bilen i morse..

Näe, nu vill jag faktiskt inte vara kvar här längre! Jag vill vara ute i det fina vädret och åka skridskor och promenera på isen, som de andra gör här utanför fönstret! Orättvist!

Utsikten från mitt fönster, jag vill ut dit!

Vad ska vi hitta på ikväll nu då? Undrar om vi har bestämt nåt som jag glömt bort?
Imonkväll ska vi passa barnen iallafall och ikväll ska J jobba, men innan dess?
Elina, lite snowracer och skräckis?

Inga kommentarer: