söndag, januari 17

lördag

Maxi reade ut dessa fina luffarslöjdskorgar för halva priset, 35;-!
Köpte en till mig och en till mor!


Idag har jag städat och haft mig. Diskat av alla loppisfynden från förra helgen, bytt köksgardiner, målat, planterat om alla julgrupper och en massa annat pillerill.
Vid 17 åkte vi till Elina & Richard, där killarna skulle träna, så Elina och jag gick Rödeby runt medans.
Sen hämtade vi Linus, klädde på oss 3 lager kläder och traskade bort till Rödebybacken, bara för att upptäcka att de släckt, så vi åkte två gånger i en liten backe bredvid, sen ville Linus hem.
Vi lördagslyxade och delade kebabrullar, som för övrigt är typ en meter långa, och kollade på film, Just Friends. Brukar inte gilla komedier, med här skrattade jag nästan hela filmen igenom!

Imon ska jag på första auktionen sen i somras, ska bli så roligt! Nu när det inte är några turister här så blir priserna billiga och man kan få både det ena och det andra för en tjuga!

Inga kommentarer: