torsdag, januari 14

inredningstorka

Den fina kudden som Mysan sydde till mig har gjort succé blan gästerna där den står i hallsoffan och sprider ett stort leende på besökarnas läppar!

Suck, inredningsfingrarna har gått in i dvala efter julpyntandet och det enda jag har gjort senaste tiden är att plocka ner alla tomtar och röda julsaker. Lämnade dock mina nyinköpta stora vita julstjärnor uppe, samt julgranen, för den är så underbar. Allt annat ville jag ha ut.
Har inte pysslat med någon speciell inredning, bara städat vanligt, har liksom ingen inspiration och jag har inte heller orkat kolla in alla andras underbara inredningsbloggar heller, för jag blir bara deprimerad över vilka fina hus och möjligheter de har när man själv sitter där med sina sårskorperöda bröstpaneler och inte kan fixa som man vill.
Så, där kom jag nog på anledningen till min inspirationstorka. Jag tror dock den släpper i takt med att våren kommer, för jag har bott här i 1,5 år nu och inspirationen kommer och går, så det finns ett vitt hopp bakom skorpan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan gumman.
Vad kul att se att du uppskattar kudden. ; )

Saknar dig.

Kram kram//

Mys