torsdag, januari 7

fettisbullar och nya kök

Skönt var det med en ledig dag mitt i veckan! Fick inte så mycket städat dock, åkte ut till papsen och fikade fettisbulle och planerade köket istället. Han och mor har tröttnat på det gamla som de renoverade nångång på 90-talet. Ne, ny fläktkåpa i rostfritt stål, nytt kakel och lite nya köksluckor så blir det finemang!
Bror hade kanat av vägen påväg till momo och snurrat ett helt varv, över vägen och landat nån meter från ett stup, snacka om änglavakt! Inte en skråma på varken bil eller bror!

Sitter och letar efter Em's bebbe på Webbisar typ 5 ggr i timmen, men ingen bebis finns att skåda. Är så nyfiken! Tror dom får komma hem idag, då ska jag se om jag kan kika på dem genom fönstret, för jag får ju inte träffa dem förrän min förkylning har blåst över. Himla skit att man skulle åka på det igen!

Inga kommentarer: